30 maart 2013

Karin fietst mee met de 1000 km

Ik ben afkomstig uit Lebbeke en woon nu 10 jaar in Buggenhout. Ik ben getrouwd met Fons Moens, maar mijn maat is op 8 augustus totaal onverwacht overleden.

Waarom ik 125km wil fietsen voor Kom op tegen Kanker?
Ik bewonder Kristien en Eric, die na het overlijden van Dorien zo ongelooflijk veel goede dingen organiseren om geld in te zamelen voor ErKriDo, kom op tegen kanker.
Zelf ben ik ook al (te) veel betrokken geweest bij het lijden, het verdriet, ten gevolge van kanker: toen ik 17 jaar was, ben ik mijn mama verloren door beenmergkanker, zij was 47 jaar. Een zus heeft schildklierkanker gehad en een andere zus is nog steeds onder controle na een ernstige vorm van darmkanker, een goede vriendin is 5 jaar intensief behandeld geweest tegen borstkanker, een andere vriendin is overleden na een herval van borstkanker. Kanker treft iedere familie.
Zowel wetenschappelijk onderzoek als  begeleiding van patiënten én familie, zijn geen overbodige luxe.

Deelnemen aan de 1000km wordt beslist een positieve ervaring.
Dank voor jullie steun en sympathie, Karin


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen